Metamorfoza starej komody.

Pierwsza zmiana mebla jaką dokonałam wprowadzając się do nowego mieszkania to była stara, czarna komoda która strasznie mi się nie podobała było na niej widać codziennie tonę kurzu, dlatego odradzam kupować czarne meble. Zresztą nie pasowała do mojej koncepcji salonu.
Przed malowaniem oderwałam ozdobne listewki i odkręciłam uchwyty, szafkę dokładnie umyłam wodą z płynem do naczyń, poczekałam aż wyschnie i zabrałam sie do malowania, nie przecierałam papierem ściernym.
Użyłam farby śnieżki akrylowej supermal kolor biały, bezpieczna dla dzieci nie śmierdzi i szybko schnie.
oraz małego wałka z gąbeczką. Aby pokryć ciemny kolor potrzeba było 3 warstwy farby. Kolory szare uzyskałam przez mieszanie białej farby i czarnego barwnika.



Po wymianie starych uchwytów na kryształowe gałki komoda jest gotowa :). Pokój z jasnymi meblami stał się jaśniejszy, bardziej przestronny i w końcu w moim stylu. Polecam spróbować, bo wyrzucić można zawsze, a czasem uda się trochę zaoszczędzić.









Komentarze