Blogosfera Canpol Babies. Blogujesz? Testujesz! mata piraci

Miałam okazje juz kilka razy recenzowac dla Was produkty Canpol Babies, jest mi bardzo miło z tego powodu i z chęcią to powtórzę. Wiem że przed zakupem produktów dla dzieci wiele mam najpierw szuka informacji w internecie. Więc zapraszam do zapoznania się z marką:

  Blogosfera to miejsce, w którym otrzymujemy produkty do testowania lub organizacji konkursów na swoich blogach. Co miesiąc wspaniałe przedmioty dla maluszków. Zgłaszam się więc do organizacji konkursu i testów. Będzie mi miło zorganizować dla Was konkurs lub opisać produkt. A nagroda warta uwagi bardzo byśmy chcieli mieć ją w swoim domku.


W tej edycji do zgarnięcia:
  - 20 MAT EDUKACYJNYCH PIRACI
 Po 31 stycznia wybiorą 10 testerek oraz 10 organizatorek konkursów, z których każda otrzyma 1 matę do swojego konkursu.



Jeśli prowadzisz bloga a jeszcze się nie zapisałaś to zapraszam na stronę https://canpolbabies.com/pl/blogosfera ,a jeśli nie masz bloga a masz maluszka to trzymaj kciuki za mnie aby udało mi się zorganizować konkurs :)

Komentarze

  1. Hej :) Razem się staramy o wygranie maty :) Trzymam za Ciebie kciuki :)


    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz