Blogosfera Canpol Babies. Blogujesz? Testujesz! edycja 54

Już większosc z Was pewnie słyszało o Blogosferze Canpol Babies. Miałam okazje juz kilka razy recenzowac dla Was ich produkty. Jest mi bardzo miło z tego powodu i z chęcią to powtórzę. Wiem że przed zakupem produktów dla dzieci wiele mam najpierw szuka informacji w internecie. Więc zapraszam do zapoznania się z marką:
 Blogosfera to miejsce, w którym otrzymujemy produkty do testowania lub organizacji konkursów na swoich blogach. Co miesiąc wspaniałe przedmioty dla maluszków. Zgłaszam się więc do organizacji konkursu i testów. Będzie mi miło zorganizować dla Was konkurs lub opisać produkt. 
Ale Blogosfera to nie tylko miejsce dla blogerek znajdziecie tam m.in. porady, konkursy, opis produktów canpol.

 W tej edycji do zgarnięcia:
  - 45 zestawów JUNGLE
 Po 28 lutym wybiorą 15 testerek oraz 15 organizatorek konkursów, z których każda otrzyma po 2 zestawy do swojego konkursu.
Jak to działa?:
- Gdy masz założonego BLOGA rejestrujesz się do serwisu (KLIK)
- publikujesz wpis na temat Blogosfery Canpol babies na swoim blogu 
- wypełniasz formularz zgłoszeniowy (do testowania produktów/ organizowania konkursu)
i czekasz na wyniki ;)

Do tej pory udało mi się przetestować 3 zestawy:
(opis produktów po kliknięciu na tytuł)

3.Canpol Babies - zestaw kąpielowy
 
 Mam nadzieje że będzie tego więcej trzymam kciuki za Was i za siebie kto się już zgłosił??

Komentarze