Danio na wynos

Kolejna kampania jogurtów w Trnd Polska i  znów się udało. Mamy szczęście do jogurtów;)
Tym razem trafiło nam się danio w saszetkach na wynos. Można je zabrać ze sobą wszędzie do szkoły, pracy, pobiegać. Jest to idealna przekąska i sposób na mały głód w ciągu dnia.
Miałam do kupienia 10szt do max. kwoty 25zł. Pieniądze zostaną mi zwrócone po zakończeniu projektu na podane przeze mnie konto po wgraniu paragonu na specjalnej platformie do zwrotu kosztów. Zakupiłam je w biedronce po 2.49zł za szt. znalazłam tylko smak waniliowy. Występuje również w wariancie truskawkowym który jest ciężko dostać w sklepach.


Saszetki bardzo posmakowały córce i znikały w mgnieniu oka;). Smakują tak samo jak te w kubeczku, może trochę bardziej wodniste by łatwiej było je wypić. Idealnie zaspokajają pierwsze uczucie głodu, dzieciaki na pewno się nie oprą, a i dorośli czasem potrzebują chwili przyjemności i słodyczy;). Ja serdecznie polecam bosą pyszne.

Danio na wynos:

  • Pożywny serek w poręcznym opakowaniu.
  • Występuje w dwóch wariantach smakowych: waniliowym
    i truskawkowym.
  • Zachowuje świeżość
    i doskonałą jakość - nawet do 6 godzin po wyjęciu z lodówki!
  • Dzięki zamontowanej nakrętce - jesz ile chcesz!
  • Serek możesz zjeść jedną ręką, nie potrzebujesz do tego łyżeczki!
  • Poręczne opakowanie pozwala na schowanie serka do kieszeni, torby czy plecaka.
Dziękuję za możliwość testowania i zapraszam na stronę trnd, gdzie szykują się kolejne testowania tym razem kaszek.

Komentarze