Fotoksiążka Saal-Digital recenzja

Uwielbiam robić zdjęcia i zatrzymywać chwile na obrazach. Moje dyski są pełne zdjęć, staram się część systematycznie wywoływać.
Dzięki Saal Digital Polska miałam możliwość przetestowania wspaniałej pamiątki jaką jest fotoksiążka. Zgłosiłam się do testów, na odpowiedź czekałam bardzo krótko. Do wykorzystania miałam kupon 200zł na stworzenie własnej fotoksiążki w grubej okładce.
Najpierw należy pobrać program na komputer. Stworzenie takiej pamiątki jest niewątpliwie pracochłonne. Jeżeli nie mamy czasu na pojedyncze dodawanie zdjęć, program może je rozlokować automatycznie dopasowując zgromadzone zdjęcia do dostępnych szablonów. W edytorze jest bardzo dużo opcji. Niektóre są dla mnie mało zrozumiałe. W fotoksiążce możemy dodawać własne opisy- do wyboru mamy wiele czcionek i możliwości umieszczania tekstu.




Można z jednego zdjęcia zrobić duży kadr na 2 strony, co wygląda naprawdę zjawiskowo.






Na przesyłkę czekałam ok. tygodnia. przywiózł ją kurier dpd. Zapakowana była w folie i karton papierowy.
Książka przeszła moje najśmielsze oczekiwania, wykonana jest bardzo starannie, zdjęcia są rewelacyjnej jakości. Czas oczekiwania bardzo krótki. Kontakt bardzo przyjemny.
Śmiało polecam wszystkim. Dziekuję firmie za możliwość testowania:)
SPECJALNIE DLA PIERWSZYCH KLIENTÓW firma oferuje kupon rabatowy o wartości 75 zł na „fotoksiążkę na dobry początek”. Kupon jest jednorazowego użytku. Kod kuponu rabatowego oraz inne informacje dotyczące fotoksiążek znajdą Państwo tutaj: http://www.saal-digital.pl/fotoksiazka/kuponrabatowyfotoksiazkanadobrypoczatek/

Komentarze