Fotoobraz od Saal digital

Miałam okazję i przyjemność wypróbować produkty z firmy #saaldigital. Dostałam kod  250zł na stworzenie swojego fotoobrazu.
Odpowiedź o zakwalifikowania się do testu przyszła na drugi dzień. Na stworzenie swojego obrazu miałam 14 dni potem wysłany kod rabatowy traci ważność. Trudno wybrać jedno zdjęcie z całej galerii , ale gdy to sie juz udało pobieramy aplikacje gdzie tworzymy swoje dzieło. Wybieramy rozmiar, tworzywo, mocowanie.
Ja wybrałam obraz 50cm x 50c, na płycie PVC (Każdy materiał jest dokładnie opisany, więc absolutnie nie będziecie mieć problemu z wyborem odpowiedniego dla siebie), z mocowaniem aluminiowym.(pokazanym na zdjęciu niżej).


Kurier zawitał po jakimś tygodniu od złożenia zamówienia. Zapakowany był solidnie i precyzyjnie, nie było mowy o żadnych uszkodzeniach. Twarda tektura owinięta folia i kartonowe pudło.
Obraz odzwierciedla dokładnie zdjęcie, które zostało przesłane, a kolorystyka została idealnie zachowana! Zdjęcie jest w bardzo dobrej jakości, mimo iż było robione telefonem.

Program jest bardzo łatwy w obsłudze można dodać w nim tła, napisy.
Wszystko szybko, sprawnie i bardzo profesjonalnie. Od zamówienia, po dostawę.

Obraz jest masywny nie odstaje daleko od sciany.
Jeśli szukacie pomysłu na prezent, lub dla siebie chcecie stworzyć taki fotoobraz, to z czystym sumieniem polecam wam firmę Saal Digital. Owszem, nie jest najtaniej, ale jest solidnie, łatwo, szybko i w najwyższej jakości!

Komentarze