Sałatka warstwowa z tuńczyka

Naszła mnie dzisiaj ochota na zrobienie sałatki. Będzie to warstwowa sałatka z tuńczyka. W moim domu rodzinnym królowała na każde święta i okazje. Ja jednak tego nie kontynuuję, ponieważ mój mąż nie lubi ryb w żadnej postaci, a szkoda bo ja ją uwielbiam, dlatego od czasu do czasu robię ją dla siebie.
Składniki: - 6 jajek, - 2 cebule, - puszka tuńczyka w sosie własnym, - puszka kukurydzy, - majonez, - ser żółty, -zamarznięte masło

Z podanych składników robię 2 niewielkie miseczki lub 1 wiekszą.
Sałatkę robimy układając warstwami: starte na tarce o dużych oczkach jajka na twardo, ser żółty starty na małych oczkach, tuńczyka rozdrobnionego na małe kawałki, część majonezu, masło starte na tarce jarzynowej, pokrojoną w kosteczkę cebulę, puszkę kukurydzy, drugą część majonezu i żółtka starte na tarce o drobnych oczkach.

Najlepiej smakuję gdy poleży kilka godzin w lodówce. Ja robię zawsze wieczorem i rano jest gotowa do jedzenia. Smacznego;)

Komentarze