Canpol Babies - zestaw kąpielowy

Jakiś czas temu pisałam, że jest możliwość testowania akcesoriów dziecięcych w ramach akcji Blogosfera Canpol Babies i tym razem udało mi się znaleźć wśród testerów lipcowej edycji :). Dzięki temu od jakiegoś czasu używamy z córcią: okrycie kąpielowe, plastikowe stateczki, myjkę i termometr

Przesyłka zawierała:

Okrycie kąpielowe:


Okrycie kąpielowe, to specjalny ręcznik do wycierania małego dziecka po kąpieli z wszytym kapturkiem, aby łatwo i szybko osuszyć główkę. 

MOJA OPINIA :
 Jakie okrycie  jest dla mnie idealne? Dość duże, żeby dokładnie zakryć nim dziecko. Musi być miękki, ładnie wchłaniać wodę i zawierać kaptur. Ładny wygląd też jest mile widziany.
Do tej pory używałyśmy dwóch innych okryć innej firmy. Po pierwszym użyciu okrycia z Canpol poprzednie dwa  zostały odstawione do szafy. Byłam w szoku, że z pozoru fajne ręczniki na tle tego z Canpol wyszły bardzo słabo.W porównaniu do tamtych jest niesamowicie miękki, dużo większy i bardzo ładnie wchłania wodę.
Jak dla mnie okrycie jest idealne dla mojej córki, która ma 4 latka i jest dość wysoka. Ręczniczek więc zostanie z Wami na dość długo, jeśli postanowicie kupić go dla maluszka po urodzeniu.
Polecam i to bardzo :) Jak dla mnie 10/10 pkt
Myjka Frotte:
  
 Rękawica pozwala dokładnie umyć dziecko jest delikatna, miekka i wygodna, nie podrażnia skóry dziecka z nia kąpiel to przyjemność, koszt to ok. 5zł.

Plastikowe stateczki:
W zestawie mamy 3 statki: czerwony, niebieski i zielony. Zabawka wykonana z bezpiecznych materiałów, uatrakcyjni kąpiel i zachęci do zabawy. Kąpiel połączona z zabawą to prawdziwa frajda dla małych odkrywców. Fajnie unoszą się na wodzie, nie zatapiają się, popychane ręką pływają, córka bawiła się nimi w kąpieli, wkładając do nich małe figurki i statki nie szły na dno. koszt ok. 10zł


 Termometr do kąpieli:
 Termometr w kształcie kota. Pozwala dokładnie zmierzyć temperaturę wody, idealna powinna wynosić 37oC i jest ona oznaczona na skali buźką dziecka. Jak dla mnie fajny gadżet jak corka była mała nawet o czymś takim nie pomyślałam wodę sprawdzało się swoją dłonią, a tak mamy pewność że woda nie będzie dla naszego malucha za gorąca i kąpiel będzie przyjemnością, a nie płaczem.
koszt ok 8zł

Jeśli spodobały Wam się te akcesoria - można je wygrać u innych blogerek.
 
Mam nadzieje że wpis przyda się obecnym i przyszłym mamą.
Moim faworytem w całym zestawie zdecydowanie jest okrycie kąpielowe. Serdecznie polecam.
W komentarzach napiszcie, co najbardziej przydałoby się Wam z tych przedmiotów? :)

Komentarze