Farba v33 Renowacja Płytki podłogowe polecam czy nie? Opinia po 2 latach użytkowania.

Farba v33 jest to farba, którą można malować płytki podłogowe.

 Zdecydowałam się na taki krok 2 lata temu po przeprowadzce do nowego mieszkania. Podłoga była zielona na ścianie okropne panele ścienne, zresztą zobaczcie sami:
To zdecydowanie nie moje kolory, więc gdy zobaczyłam różne przeróbki tą farbą zaryzykowałam i pomalowałam swoja podłogę w przedpokoju. Obejrzane przeróbki były dopiero co po malowaniu i opinie były dobre. Farba dopiero wchodziła na rynek i stawała się popularna. Jednak nikt nie opisał co się dzieje z taka podłogą po jakimś czasie.


Po 2 latach, a nawet już po roku zwykłego użytkowania mogę zdecydowanie powiedzieć ze nie polecam malowania podłóg tą farbą. Jest to powierzchnia dosyć uczęszczana i każde zadrapanie, upadek cięższego przedmiotu powoduje zarysowania. W miejscach fug farba pęka, a umycie takiej podłogi jest ciężką sprawą. Brud wchodzi w fugi i mopem ciężko to wyczyścić, więc pozostaje nam ścierka i mycie ręczne.


Ta sama marka ma również farby do płytek ceramicznych na ściany. Po opiniach internautów tam powierzchnia się nie rysuje i dobrze trzyma. W końcu po ścianach nie chodzimy i ta powierzchnia jest mniej narażona na zarysowania. Myślę że wypróbuje i tą opcję i pomaluję łazienkę, która obecnie ma kolor jaskrawego żółtego i niebieskiego. Na pewno pochwalę się efektami w najbliższym czasie ;)

Komentarze